World Cup - Portugal vs Iran - Deco´s Goal

Watch – World Cup – Portugal vs Iran – Deco´s Goal

in 2006 FIFA World Cup Germany

Sporati on FIFA World Cup 2006’s video summary and description

Great goal!! Figo makes the pass to Deco that with a great strike gives no chance to Iran´s Goalkeeper!! 1-0 Força Portugal!!

Video information

This FIFA World Cup 2006’s video is titled World Cup – Portugal vs Iran – Deco´s Goal and credited to Pedro Guerra. Viewing time is 00:00:54, enjoy our fellow FIFA World Cup fans!

36 Comments

  1. it was a great game both teams had chances to score, mostly didn't capitilize. deco's goal was nice even tho mirzapour is horrible goalie, and portugal's penalty kikc was because of figo's dive so really game ended 1 – 0 but its in the past and i have to say i enjoyed taht game

  2. BTW i hatre the countries wars everytime i see a video on youtube it's always the same thing…

  3. just cause our football is under developed… its kinda stupid to say that the entire fucking country sucks dick cmon man 😛 be nice ppl are nice … football politics sucks dick lol

  4. @zartoshtian021 wie assozial bist du denn?
    Ich bin selber PERSER du Schweinekopf, schau dir mein Profil an du Harald!

    Warum gleich so rassistisch?

    Du redest von Krieg? Geh mal Irans/Persians Geschichte zurück und schau mal wie oft wir Kriege verloren haben gegen Rom, Russland, China, Arabien usw. 😉

    Ich merke wie du von Wissen platzt! Von dem was ich hier sehe, bist du wahrscheinlich so ein Ausländer, der sich in einem fremden Land nicht verhalten kann und in der Schule auch nix kann hahaha

  5. @camelia1999 danke, du hast Recht. Dass man immer gleich mit Nationalität und Schimpfwörtern ankommen muss…

  6. @camelia1999 Perser halten zusammen?

    Sorry,wenn sich das angreifend anhört, aber ich finde das gar nicht…egal WO wir Perser uns sehen, sei es in Deutschland oder in Amerika, wir tun uns gegenseitig betrügen, anlügen, und die dreckigsten Dinge vorspielen.Schon allein wenn wir mit unseren Eltern an anderen Persern vorbeilaufen heißt es "psssttt, die dort drüben sind Perser" und jeder stimmt es mir zu!

    Unsere Spieler sind nicht schlecht,nur können sie keinen bisschen MITEINANDER spielen

  7. @pppuuuiii I disagree , a better goalkeeper would have took the dive atleast and would have had a better chance of saving it , just give me couple of more years and you will see me play in goal for Iran <3 Im 15 now but a few more years and ill be there , shervin alnabi remember that name my friend…

  8. lol stfu 3rd world peasant i'm going to enjoy watching iran FAIL at the Olympics and then enjoy seeing your ''people'' get shit on by U.S soldiers

  9. Tehran, Jan. 21 – A member of Iran's Majlis (parliament) said today that at least 90 percent of the country's population is under the poverty line.

    "90 percent of the population are living under the poverty line and only ten percent of the people have access to social services provided by the government", Mohammad Abbaspour said in an interview with a hardline state-run news agency.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

Latest from 2006 FIFA World Cup Germany

Go to Top