EURO 2020 Qualifiers PREDICTION!!!

Watch – EURO 2020 Qualifiers PREDICTION!!!

in Euro 2020/UEFA/Videos

Sporati on UEFA Euro 2022’s video summary and description

Looking through all the groups and predicting who will qualify top 2 in each group for the Euro 2020! IDEMO BOSNO!

Video information

This UEFA Euro 2022’s video is titled EURO 2020 Qualifiers PREDICTION!!! and credited to IRFOSLAVIA. Viewing time is 00:10:07, enjoy our fellow UEFA Euro 2020 fans!

38 Comments

  1. AHAHA your group H prediction…. Turkey is 4th? LOL You are a joke bro… Absolute rubbish.

  2. Kosovo its in form a streak of 14 unbeaten matches.Its like they got warmed up soo i will chose Kosovo to 2nd place.Respect Your Opinion tho.

  3. LOL TURKEY BEAT FRANCE 2-0 ONLY LOST TO ICELAND THE REASON THE LOST TO ICELAND IS BECAUSE THEY WERE TIRED PLAYING IN KONYA TRAVELED 6 HOURS STRAIGHT AFTER THE GAME ALSO THEY WERE HELD UP IN ICELAND AIRPORT FOR 3 PLUS HOURS ONLY HOURS AWAY FROM THE MATCH THEY WILL DESTROY ICELAND IN TURKEY THE ONLY HARD GAME TURKEY IS GOING TO HAVE NOW IS IN FRANCE…TURKEY 1ST OR 2 ND IN THE GROUP FOR SURE VERY TALENTED YOUNG ENERGETIC PLAYERS JUST ABOUT ALL OF THEM PLAYING IN EUROPE THEY WILL BE ONE OF THE FAVORITES NEAR THE 2020 TOURNAMENT..

  4. I'm from slovenia and we started bad with two draws and one lose but then big win against latvia in Riga – 5-0,
    And if we beat poland in Ljubljana, we have big chanches to qualify. but idk if we will win, but everything is possible, I would love to see slovenia win 1-0, like lucky penalty.
    we have already beated them 3-0 in 2009 with same manager. but now 2 new teams, that will be great match

  5. Teams I support for I'm from poland ?????????????? I hope that this team don't win ??????????????????????????

  6. Ukraine on top of group B haha Nah man Serbia is the definite 3rd place here with potential to qualify

  7. "Croatia got really lucky with Wales, Slovakia and Hungary" Group G Armenia, Bosnia, Greece and Finland really strong group the group of death" Wow bro are u joking or u really insane haha

  8. Jarane i ja sam bio nekad optimista da smo mogli prvi biti u grupi,ali smo se izblamirali,da smo pobjedjivali autsajdere poput Armenije i Lihtenstajna plasirali bi se,Grcka nikad losija nije bila i pobijedila nas a u Zenici 2-2 a imali prednost 2-0,protiv Finske ponovo blamiranje 2-0 u gostima ali smo se donekle osvetili i dobili 4-1,realno Italija je puno puno jaca ekipa od nas i po meni kandidat za titulu.Dobili smo najlaksu grupu i nismo se plasirali,i Finska na kraju ode na ep,a mi opet po cetvrti put baraz igramo i nisam toliko optimistican.NADAM SE DA GRIJESIM

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

Latest from Euro 2020

Go to Top